Monday, August 10, 2009

Sandiwara Alex Ferguson

Manchester United hanya mendapat kekalahan melalui sepakan penalti. Jika setiap pasukan yang menang melalui sepakan penalti sudah pasti kemenangan itu tidak mempunyai nikmat yang sebenanr. Biarpun pertandingan ini MU tidak mengambil berat seperti pertandingan EPL. Akan tetapi kekalahan menyebabkan ada pihak menyatakan ini mungkin kerana ketiadaan Ronaldo dan Tevez.

Musim ini MU sudah pasti mempunyai musuh peribadi seperti Man. City seperti yang diungkapkan oleh Tevez setelah perpindahan beliau ke sana. Namun, saya tetap percaya walaupun ada kekurangannya seperti mana MU kehilangan David Beckham satu ketika dahulu. Penyokong MU tidak perlu mengelajat dengan kekalahan malam tadi. Itu hanyalah sandiwara yang ditunjukkan oleh Alex Ferguson kepada pasukan EPL.

*Petang semalam HEP kalah dengan pasukan Pensyarah 5-3 dalam pertandingan piala Dato' Hussin. Tapi aku dapat dua jaringan.

3 comments:

annur huda said...

salam ya ustaz..

walaupun ini hanya sekdar permulaan, dan chelsea hanya menang disebabkan tendangan penalti, tetap dikatakan menang, mcm2 sebelum2 ni jgak,

MU menang sbb penalti..apepun, relaxlah,mesti byk lg perlwanan kan?? heheh..

p/s:tidak menonton, hnye megetahui dr rakan..mne de astro cni..

muqayankabut said...

Huda annur,

Tidak ada masalah, ustaz ok jer tapi selepas ini akan ada masalah.

Nida n' Hanafi said...

Sabau ustaz..sabau....MU dah semakin longgar..terimalah hakikatnya.... (jgn mare ekkkk...nanti kena jual)... :-)