Wednesday, July 16, 2008

Tunggu Dan Lihat

1) Semalam telah berlangsung satu majlis yang bersejarah di UiTM Kelantan iaitu perasmian perpustaakan yang dilaksanakan oleh Tuanku Sultan Kelantan. Alhamdulillah semua berjalan dengan lancar.

2) Hari ini ada perjumpaan (meeting) selesai tengah hari, kepala aku kembali hanging memikirkan apa yang diperkatakan. Aku harap bukan aku yang terperangkap. Ya Allah, aku bermohon kepada Mu, tolong hamba Mu ini daripada perangkap dan fitnah yang akan atau telah dikenakan kepada aku. Hindarilah perkara sebegini terjadi daripada aku.

Aku kembali risau. Hanya mampu berdoa sahaja.

Bersabarlah, di sebalik kesabaran ada hikmahnya. Setiap hikmah adalah daripada Rabbul Jalil.

1 comment:

srikandi said...

huhuuhu..kenapa ustaz?mcm big problem aje...sabar je ustaz..kami sentiasa sokong ust dari ats,bwh,kanan,depan..hehehe..