Monday, November 17, 2008

Apa Hal ?


Aku bercadang dalam hujung bulan ada lawatan akademik ke Riau Indonesia. Ini adalah hasil kertas kerja aku yang diluluskan bagi membawa para pelajar tetapi wujud beberapa masalah yang tidak dapat dielakkan.


Aku teruskan juga idea ini untuk ke Riau tapi akhir-akhirnya aku ambil keputusan tarik diri. Puas hati aku. Sebab aku sudah tawar hati untuk menolong meneruskan program ini kerana jelas benefit untuk aku kurang sama sekali. Untungnya siapa? Biarkan mereka.


Aku hanya menolong bukan part daripada ajk, kenapa aku yang perlu lakukan semuanya? sekarang biarkan aku sudah malas. Menyampah "eh ustaz tolong bagitau yer", "ustaz nanti jumpa dan uruskan borang yer", "ustaz dah contact ker Universiti Karimun?", eh mana ajk korang ni, kenapa aku jer kena belasah ni.?


P/S: layan Tom & Jerry lagi best.

No comments: