Thursday, November 27, 2008

Ibu Dan Bapa

Aku tak sabar sebenarnya hendak menanti besok hari, ada dua perkara iaitu:

1) Besok mak nak datang ke Kelantan katanya rindu pada cucu. hmm...memang ada tandanya bila mana call anaknya soalan pertama mesti tanya 'Aish sihat ka? Kalau dulu Abg Miq sihat ka? apa pun aku rindu sangat dengan mak aku.

2) Besok cuti minggu, aku dah bosan ni. Dalak kepala aku nak kemas rumah jer sebabnya rumah aku kotor dengan najis burung. Ada satu kontraktor membersih rumah tanpa memberi maklumat tersu sembur najis burung masuk dalam rumah aku. Satu lagi kerja yang tidak perlu dicari. Aku risau sebabnya ada anak kecil dalam rumah. Kurang cerdik punya kontraktor.

3) Aku akan bertolak ke Pulau Karimun, Riau Indonesia pada 30 November 2008, 9 malam. Ada perbentangan kertas kerja di sana.

No comments: