Monday, July 20, 2009

Mabuk…mabuk



Aku mabuk, bukan mabuk kepayang, bukan mabuk todi tapi mabuk durian. Sudah hampir sebulan tiap-tiap hari belasah durian. Kepala pening buat kerja pun teringat durian. Hari ini beli lagi durian. Durian ini durian kunyit harganya boleh tahan 1 kg RM 12. Isinya memang sedap, lemak, hisap jari dibuatnya. Simpan sebiji lagi untuk makan malam nanti. Aduh pening ke mabuk ni.

gambar dari thaitable.com.

5 comments:

Nida said...

Salam

Mak Su pernah kena demam durian sampai takleh bangun, padahal makan sebiji je...Pak Nep yg makan banyak maintain jer...mana aci.

p/s: kem salam Fizah

muqay said...

Maksu makan sebiji demam...

Paknep makan banyak xdemam....

Satu teori, anak-anak maksu nak dapat adik baru...

hehe

Basuh Baju said...

kena minum dari kulit durian..baru tak panas..hehe

nureen said...

hati2 ustz,nt kna drh tinggi..

nureen said...

hati2 ustz, nt kna darah tinggi