Wednesday, May 20, 2009

Balik kampung

Saya akan bertolak pulang ke Penang besok hari. Selepas zohor rasanya. Pada kali ini tidak pulang ke Perlis dan keluarga dari Perlis akan datang ke Penang (Tok Wan rindu cucu).

Saya pulang disebabkan satu perkara. Pada hari Jumaat ada perbentangan cadangan tajuk sarjana. Harap-harap Allah memberi kemudahan kepada hamba yang dhaif ini.

Allhumma la sahla illa maja'ltahu.

5 comments:

LUKISAN PENA said...

ust.

tumpang...nak follow..

muqay said...

Tuan Pena,

Jom, selepas zohor bertolak. Ada beranikah?

annur huda said...

Tuan Muqay,

ayat last.."ada beranikah?"..mcam..
"Ada Berani Nikah?"..hehehe

nak tumpang sekaki boleh??sekaki je..bukan dua2 kaki pun..hehe..

wah, ada mempelam lagi lah minggu ni..amik yg tak msak lagi ustaz..nanti smpatlah sye menjamah..untuk 2week akan dtg..hehe

adakah si comel pndai melompat2 kegembiraan jika dia mengerti ingin pulang ke kampung..??hehe

Hanafiah said...

Salam Muqay,

1st. - Kirim salam pada keluarga di Penang

2nd. - Good luck for your presentation. Kasi berapi sikit masa present tu...hehehe..

muqay said...

Puan Sri Huda,

Ada Berani Nikah? ya ayat falsafat tu. hehe. tidak semua faham apa itu soalan.

Pak Nep,

Issyallah saya akan sampaikan. pasal pembentangan nanti nak berapi dan mengapi-apikan semua pendengar. hehe.

Silap-silap kene air jer.