Tuesday, May 19, 2009

Permata Hati Bonda Dan Ayahda

Hari ini umur anakda 8 bulan. Kehidupan diisi dengan pelbagai tingkah laku yang baru dipelajari. Semoga anakda berada dalam rahmat Allah s.w.t. walid dan ibu doakan untuk anakda Nor Rahadatul 'Aish.
video

9 comments:

annur huda said...

ya Ustaz..

Semoga anaknda ustaz sentiasa sihat dilindungi Allah selalu, serta memberi rahmat pada keluarga ustaz..

just saya nak tahu..lagu apa ye ni..sye mencari gak..1st time sye dgr dr blog ustaz jgak..

menarik..syahdu..mcm nak kwin cepat2..haha..gurau je..sje..boleh layan Gwang ckit..hehe.

dh download dh..cume nk cri mp3 nye je

muqay said...

Huda,

lagu dari kumpulan westlife, lagu ini ada kenangan dengan insan tersayang. Sebab tu selalu diputarkan.

annur huda said...

ustaz,

tajuk nya ape??ingatkan lagu lama.. yerlah..best sgt lagu ni.. mcm nak tuju kat org gak je..

but..ni lagu ustaz, nanti saya pi cari lagu lain..anyway, it's really nice song, dh hafal dh lirik nye..sbb duk selalu sgt dgr..

Nida said...

Salam Muqay dan Fizah..

Wah, dah besar cucu Tok Su dan Nek Su ni, balik nanti mesti dah pandai berlari.

muqay said...

Tok Su,

Cucu tok su tak sempat jumpa toksu..balik johor baru sekali. Nanti raya tahun ni tak tahu nak balik mana dl...hehe

LUKISAN PENA said...

Komander Muqay.
setakat hari nih..tak jumpa lagi pun si comel nih!

muqay said...

Tuan Lukisan Pena,

Adakah benar tuan tidak pernah berjumpa dengan si comel ini. COmel ini ada dua orang. Si Comel Besar dan Si Comel Kecil. Rasanya tuan telah ketemu dengan si comel besar..hehe

annur huda said...

ya Tuan,

siapakah gerangan Si COMEL besar tu..
Comel sangatlah tu sampai tak perasan dengan kehadiran si comel kecik.

Ingin juga bertemu dgn si Comel kecil ni, geram dgn mata dan pipi nye...nak bandingkan dgn mata ku yg sepet ini..heheh...

muqay said...

Huda,

Si Comel besar ada pada Si Comel kecil, Matanya dan pipinya..yang lain dari itu pakej dari ibunya.

huh!