Friday, May 15, 2009

Manchester United So Much Stronger With Cristiano Ronaldo - Arshavin

Sesungguhnya tidak ku sangka keluar juga kenyataan yang teramat benar ini. Adakah CR7 akan kekal dengan MU? Ini tidak menjadi persoalan besar kepada Alex Ferguson. Seperti mana pernaha dinyatakan sebelum ini oleh EX-MU, Steve Bruce "sukar kepada mereka yang pernah bermain di bawah Alex untuk bermain dengan pasukan lain", banyak contoh dapat dilihat.

CR7 fikir banyak kali, Real sudah menjadi kelab yang lemah sekarang ini.

5 comments:

annur huda said...

ustaz,

posting sekarang ni, banyak pasal bola je. rasenye selagi tak Final, tiap hari tentang MU je ye..hehe..

ptutlah ade beberapa orang "anti" nak menziarah blog..huhu..sapelah gamaknye tu..

para ANTI MU kah??

muqay said...

Putri Huda al-Langkasuka,

Ada beberapa sebab buat entri pasal bola,

-MU fan club
-Jiwa kacau
-Internet baru boleh
-Kurang semangat nak menulis (ada isu akan ditulis tgh buat kajian, nak hantar dalam majalah).

Jadi tulis pun isu ringan2 jer.

annur huda said...

al Komander Muqay,

aih, internet problem lagi ker??kesian..rasenye kne pergi buat rusuhan kat TMnet kot rasenye..bru ok..hehe...

muqay said...

Al-Huda,

Saya rasa serba salah sebabnya termarah operator TM, Sebabnya mudah dia cakap banyak dan menegur. Pada masa yg sama dia tidak mahu melaporkan keadaan kerosakan.

Apa lagi, kena jerkah la!

annur huda said...

Tuan Muqay,

kesian sungguh dengan operator TM tu, mungkin hari yang malang bg dia..hehe

sabar jelah.TM memang begitu...