Tuesday, April 28, 2009

Darul Quran Jakim 02-05


Tiba-tiba aku teringat kenangan di Darul Quran, jadi kepada yang tidak pernah ke sana aku masukkan satu gambar.


Ps/ pinjam.




4 comments:

LUKISAN PENA said...

KOMANDER,

Ambo tak pernah pg...tapi kalu kuala kubu baru tu...memang best kan...sejuk jer tempat tu...

Hanafiah said...

Lawanya tempat ni, nampak aman dan damai.

muqay said...

Pak Nep,

Tenang masa belajar di situ mungkin krn semua jenis rain baca quran tp bila keluar haru biru sikit macam saya.

hehe.

muqay said...

Lukisan Pena,

Tempat memang seronok, cantik, sebab dekat dengan bukit dan kg orang asli.

Tempat yg sesuai untuk nak belajar. Hafal tepi tasik smbil mmeberi makan ikan. haha