Thursday, April 23, 2009

Tolong Menolong Amalan Baik

Benitez mula cemburui United

Liverpool memang sewajarnya mmecmburui MU, bukan baru tapi sepatutnya lebih awal dari semalam. Aku kesian tengok Benitez ni, ada satu teori jika nak menang EPL cari penaja lain. Selagi mana syarikat arak tu menaja kelab tu selagi itulah tidak mungkin memenangi atau menjuarai EPL.

Wenger sedia bantu Benitez

Wenger oh Wenger, apalah yang dok sibuk-sibuk, nak tolong apa lagi? Nak kalahkan MU? haha! Jika betul-betul nak tolong kenapa tak bagi menang malam tadi? Itu baru tolong. Setakat nak pom Benitez, udah-udahla...Simpan tenaga untuk tahun depan.

3 comments:

annur huda said...

Tajuk "tolong menelong amalan baik"

Tajuk yang amat menarik, tapi bile bce je..huhu..sye tak minat bola sepak. no comment..and tak de sokong. mne2..tahu tgk je..

org tgk, kite pun tgklah..tak tahu mane yang hebat.. ade sesape nak ngajar sye, pilih pasukan mne??hehe.

muqay said...

Putri Huda,

Saya sangat mengharap tuan Putri memilih pasukan yang benar-benar hebat seperti MU.

k4455 said...

wah best btul jadi ust.

dapat balik kampung...ambo sok pun ad exam lagi...kena cover en.imran plak lagi...dia tak ad...

what eva...arsenal...arsenal..arsenal..