Sunday, April 12, 2009

Mau Karoke ?

Sebentar tadi baru balik dari Dinner Kolej THO, apa yang hendak diceritakan malam ni ku kena lagi dengan Dato' Pengarah. Kena apa? Aku dipaksa berkaroke pada malam ini dihadapan para pelajar. Aku berduet dengan En. Azmi dan Suriani.

Lagu? entahla lagu semut merah yang aku tak pernah dengar pun. Apa pun lagu yang aku minta tidak ada dalam simpanan. Lagu-lagu Amy Search dan Awie.

Lain kali cuba lagi.

6 comments:

dealornodeal said...

To Muqay,
Aku worang kecil, wengkau worang besar,

Taulah tak mau pi aku punya dinner kolej. Mentang2 kolej aku tak lawa mcm kolej hang. Tu yang hang tak mau mai tuh.

pembalasannya, kan dah kena suruh karaoke sama dato'. Hehehe...

shamsyncronizer cromozom said...

mantap suara uztaz...tahniah2..

bukan suriani ...zuriani...salah taip z=s.

dealornodeal said...

Tuan muqay,
hah, pasal tak pi kolej aku punya dinner la, kena balasan nyanyi lagu semut merah atas pentas dewan.
cayalah datuk kerana memberi pembalasan kpd tuan muqay ni. Heehhehehehehe.

-NuNa- said...

patut la dengar cite machang ujan !! huhuhu..

muqay said...

Tuan Adil

Jgn lah kata macam tu, aku betul2 punya ada hal mlm tu,

Haha, smlm kalau ko eda pun aku ajak sekali.

Tuan Sham

Terima kasih atas pembetulan. Aik respon nampak. haha.

muqay said...

Puan Nuna,

Malam tadi hujan kerana ada "pemanggil".